Programmet set fra medarbejdernes synvinkel

Her vises programmet fra medarbejdernes vinkel og de skærmbilleder de får. Der er selvfølgelig også en administrator del, som vi ikke har vist på denne præsentation. Det er selvfølgelig muligt at indrette denne del efter dine ønsker.

Dette skærmbillede er det første skærmbillede medarbejderen får, når han/hun logger sig ind. Her er mulighed for

  • at oprette tid på datoer fremad samt en dag tilbage
  • Logge sig ud igen
  • Opret en sag for dagensarbejde
  • Se oversigt over månedens arbejde

Efter at have valg en dato for man dette skærmbillede. Hvor der er mulighed for

  • Tilføje en sag
  • Godkende arbejdet for denne dato
  • Gå tilbage til kalender

Efter valg af tilføj sag eller arbejdsopgave, for man dette skærmbillede. Her kan vælges mellem eksisterende sager og herefter klikker brugeren på knappen registrering.

Efter valg af sag, kan brugeren vælge mellem forskellige arbejdsområder eller fagområder afhængig af hvordan administrator vælger at oprette og fordele arbejdet. Der er mulighed for at registrer hjælpeværktøj eller maskiner, samt starttid og sluttid, samt eventuelle bemærkninger.

Når man har godkendt de indtastet dater ved at trykke på knappen registrering, vil man komme tilbage til skærmbilledet til venstre, hvor man har mulighed for at godkende dagens arbejde eller gå tilbage til kalenderen.

Arbejdstidsregistrering

Fordelen ved dette program er, at programmet kan håndtere flere forskellige sprog, samt at administrator kan trække en oversigt frem over hver medarbejder eller over hvert projekt. Det er nemt, hurtigt at betjene for medarbejderne. Det kan vises pænt i mobil telefoner.

Se videoen og få flere informationer på mobil 2617 7004

Teknisk

Softwareprogrammet er lavet i PHP 7.0 og programmet køre med en MySQL database. Programmet kan kører i et subdomænenavn eller sit eget domænenavn.

Programmet sælges sat op fra 5.000 kr. plus eventuelle ændringer