Programmet set fra medarbejdernes synvinkel

Her vises programmet fra medarbejdernes vinkel og de skærmbilleder de får. Alle skærmbilleder på medarbejderdelen er mobil venlig og kører på alle almindelige browser. Medarbejderne behøver ikke, at skal downloade en app på deres private mobiltelefoner. Der er selvfølgelig også en administrator del, som vi ikke har vist på denne præsentation. Det er selvfølgelig muligt at indrette denne del efter dine ønsker.
OBS I dette system er der ubegrænset antal medarbejder, sager, fagområder og administrator.

Det er muligt at afprøve en demo version, før I beslutter jer. Ring eller skriv på mobil 2617 7004 eller email carsten@2it.dk

Månedskalender

Dette skærmbillede er det første skærmbillede medarbejderen får, når han/hun logger sig ind. Her er mulighed for

  • at oprette tid på datoer fremad samt en dag tilbage
  • Logge sig ud igen
  • Opret en sag for dagensarbejde
  • Se oversigt over månedens arbejde
Arbejdstidsregistrering

Efter at have valg en dato for man dette skærmbillede. Hvor der er mulighed for

  • Tilføje en sag
  • Godkende arbejdet for denne dato
  • Gå tilbage til kalender
Arbejdstidsregistrering af sag

Efter valg af tilføj sag eller arbejdsopgave, for man dette skærmbillede. Her kan vælges mellem eksisterende sager og herefter klikker brugeren på knappen registrering.

Registrering af tid og fagområde

Efter valg af sag, kan brugeren vælge mellem forskellige arbejdsområder eller fagområder afhængig af hvordan administrator vælger at oprette og fordele arbejdet. Der er mulighed for at registrer hjælpeværktøj eller maskiner, samt starttid og sluttid, samt eventuelle bemærkninger.

Arbejdstidsregistrering

Når man har godkendt de indtastet dater ved at trykke på knappen registrering, vil man komme tilbage til skærmbilledet til venstre, hvor man har mulighed for at godkende dagens arbejde eller gå tilbage til kalenderen.

Arbejdsregistrering udlejning
Mobil arbejdstidsregistrering

Arbejdstidsregistrering

Fordelen ved dette program er, at programmet kan håndtere flere forskellige sprog, samt at administrator kan trække en oversigt frem over hver medarbejder eller over hvert projekt. Det er nemt, hurtigt at betjene for medarbejderne. Det kan vises pænt i mobil telefoner.

Dokumentation

Se videoen og få flere informationer på mobil 2617 7004

Teknisk

Softwareprogrammet er lavet i PHP 7.0 og programmet køre med en MySQL database. Programmet kan kører i et subdomænenavn eller sit eget domænenavn.

  1. Programmet sælges sat op fra 5.000 kr. plus eventuelle ændringer.
  2. Programmet kan lejes for 200 kr./måned efter prøvetiden uden binding.

OBS Alle priser er ekskl. moms.